Putini sunt cei care inteleg ce poti face prin realizarea filmelor artistice in comunicarea integrata de marketing, de aceea, poti transforma un mesaj publicitar intr-un autentic film artistic.
Vom enumera cateva domenii economice, pentru care realizarea de filme artistice ar fi demna de luat in seama:
1. Turism - orice agentie de turism care se respecta, poate monta cateva filme artistice si filme de prezentare, cu cateva destinatii importante din Romania sau din strainatate, pe care poate sa niseze, ajungand sa fie cea mai recunoscuta agentie de turism pe acea destinatie. Iar daca stii sa le scoti campioane pe GOOGLE, dupa cautarea acelei destinatii, cel care a facut filmul poate sa traga si foloasele, folosind tehnici de marcare a teritoriului;
2. Firme producatoare de medicamente naturiste pot face filme artistice si filme de prezentare cu subiecte puternice din zona lor de interes;
3. Agentiile imobiliare, de asemenea au mari sanse sa-si castige o notorietate aparte prin realizarea unor filme artistice si filme de prezentare, in care o poveste de viata terminata cu happy end sa inmoiae inimile multor potentiali cumparatori;
4. Agentiile publicitare, de asemenea pot surprinde intr-un film artistic un vis si o poveste de viata adusa la realitate filmand acest lucru pe parcursul a cativa ani;
5. Marii producatori de automobile deja o fac de ceva vreme sponsorizand filme artistice cu succes de casa urias. Ai vazut Fast and Furious sau 007 sau Italian Job in care 5 spargatori in frunte cu Jason Statham, conduc 5 Mini incarcate cu aur si se strecoara cu mare talent prin orice trafic. Ce reclama la auto mai buna de atat ai vrea? Dar in Transporter, tot cu Jason Statham, ce reclama mai buna la BMW ai vrea?
Da, sunt nenumarate asememea exemple in care stiinta de a folosi parghiile vizuale si tehnicile video, poate urni muntii din loc.
Granita dintre filmele artistice si filmele documentare este intotdeauna una foarte fina si intotdeauna poti transforma asta intr-un succes.


Pentru mai multe detalii, te asteptam