Fiecare profesor, trainer sau coach ar trebui sa stie ca, in secolul tehnologiei, gasirea adeptilor se poate face de zeci de ori mai usor prin realizarea unor filme de prezentare ale cursurilor si training-urilor, mai ales daca stii sa le scoti pe fiecare dintre ele si campioane in cautarile Google, separat sau cu pagina in care le implementezi.
Axandu-te pe continut cautabil si pe o strategie de searchability, cum ar zice specialistii in marketing, ai obtinut exact ce lipseste celor mai multi, adica ascendentul asupra procesului de vanzare, pentru ca, dintr-o data, ai transformat vanzarea in cumparare.
CU PUTINA REGIE, INSPIRATIE SI STRATEGIE DEJA AI CASTIGAT
Marele strateg Sun Tzu, spunea acum 2500 de ani in cartea sa, numita: "Arta razboiului", ca:
"Adevaratii invingatori inving inainte de a pleca la razboi, pe cand invinsii, intai pleaca la razboi si apoi cauta sa invinga"
Asta inseamna de fapt punerea in scena a unei afaceri si asta ne invata marketingul experiential, ca nu vanzarea este esentiala, ci crearea relatiei.
Chiar si cel mai bun scenarist te va intreba: Cum orice dai in tinerete, ca sa-ti faci prieteni?
Pana la urma: ARTA DE A-TI CONSTRUI AFACERI SUSTENABILE, ESTE INRUDITA CU ARTA DE A-TI FACE CAT MAI MULTI PRIETENI
NOTA
Daca vrei sa stii mai mult despre strategii de continut video si video marketing pentru vanzarea de cursuri si training-uri, iti recomandam sa te abonezi la newsletter sau sa ne scrii la subiect intrebarea:
- Care sunt armele secrete ale marketingului prin continut video?