Care crezi ca va fi ponderea importantei unui film de prezentare pentru o fabrica in luarea deciziei de cumparare?
Sunt cel putin 10-12 situatii importante, de luat in seama, din punctul de vedere al comunicarii de marketing pentru o fabrica si iti vom reda sapte dintre ele si anume:
1. Daca piata, respectiv nisa in care activezi este una aglomerata sau mai putin aglomerata, pentru ca in cazul in care este aglomerata, trebuie sa ai niste mesaje de diferentiere "devastatoare" si nu doar o prezentare, ca sa fie, ci una care sa ocupe si locuri de top in cautarile Google;
2. Cand tehnologia cu care lucrezi conteaza major pentru diferentiere, iarasi esti nevoit sa obtii un film de prezentare spectaculos;
3. Cand trebuie sa o faci, pentru ca si ceilalti o fac si faptul ca tu nu ai, s-ar putea sa te depuncteze. Aici intrebarea este cum sa gasesti factorul diferentiator, cand lucrurile seamana foarte mult;
4. Cand vrei sa educi si, mai ales, sa faci marcarea teritoriului de marketing. Cand produsele tale sunt nou intrate pe piata, 80% din munca ta trebuie sa fie de educare, deci asta trebuie sa faca si prezentarile tale video. Aici, prin tehnici de marcarea a teritoriului, tot tu te vei bucura de roadele muncii de educarea a pietei, chiar daca si altii vor indrazni sa te imite;
5. Cand prin prezentarea video vrei sa castigi timp pentru a nu mai da prea multe explicatii clientilor si a depasi aceasta etapa. consumatoare de energie si resurse de personal. Este de domeniul trecutului sa tot bati la usi si, din cauza asta, te vei lupta mereu cu preturile, tocmai pentru ca tu ii cauti pe clienti si nu ei pe tine. Ce-ar fi, daca ai face ca ei sa te caute pe tine?;
6. Cand prin prezentarea video vrei sa strecori cateva "viclesuguri", ca sa-ti ridici mingea la plasa, pentru a fi intrebat special in legatura cu acel continut video. Una dintre strategiile specialistilor in marketing prin continut este sa intinda cateva capcane, astfel incat clientul sa vada prezentarea, sa-i placa mult, dar sa vrea si ceea ce iti ridica de fapt tie mingea la plasa. In acel moment se consemneaza ca, de fapt, el te-a cautat pe tine si castigi alt ascendent asupra vanzarii;
7. Cand iti propui sa faci trend setting prin abordarea pe care o ai. Aici are legatura si cu marcarea teritoriului de marketing, realizata insa intr-un mod special, din care trebuie sa reiasa o viziune greu de combatut;
NOTA
Daca vrei sa stii mai mult despre strategii de continut video si video marketing pentru fabrica si produsele pe care le produci, lasa-ne aici datele tale si scrie la subiect:
- Cum se creste cota de audienta a unui film de prezentare pentru o fabrica?




V-am afisat aici cateva filme de prezentare, pe care noi le consideram de referinta in industria creatiei de productie video in scopuri de marketing, nu neaparat foarte noi, realizate pe bugete considerabile, dar care, de la bun inceput siau atins scopul, acela de a crea acel mult dorit MUST HAVE!
Pentru a judeca valoarea a ceea ce am realizat noi, ar trebui sa tineti cont ca de foarte multe ori conceptele noastre se pierd intr-un amestec de influente din partea clientilor si puteti urmari acest lucru in portofoliul video.
Comentarii