Cele mai ieftine filme de prezentare, din punct de vedere al realizarii tehnice, deci valabil si pentru spoturi sau clipuri video, pot depasi ca si valoare, sa zicem, de intrebuintare, spoturi cu realizare tehnica de exceptie.
Poti, practic, cu mijloace foarte putine, dar cu foarte multa inspiratie sa obtii efecte incredibile asupra audientei.
Iata un exemplu de videoclip, care, in opinia noastra este devastator de puternic si mai simplu decat atat, chiar nu credem ca poate exista.
Realizarea tehnica este extrem de simpla, insa ideea face toti banii.
De aceea vom da intotdeauna dreptate lui Leoardo DaVinci, care a spus ca "SIMPLITATEA ESTE SOFISTICAREA EXTREMA".
Asadar nu trebuie sa te concentrezi pe efecte video si cine stie ce chestii spectaculoase, ci pe miezul mesajului, pentru ca simplitatea intotdeauna este cea mai valoroasa.
Si cand vei prinde curaj in urma unor asemenea provocari, vei vedea ce impact pot avea asememea mijloace de comunicare.
✿ Daca esti interesat/a de mai mult, te invitam pe blogul nostru despre video in general si despre video marketing, in special, pentru a intelege ce inseamna comunicarea in flux si reinventarea marketingului, ca proces.
Poti solicita si materialele educative atasate aproape fiecarui articol.
Comentarii