Mediul de afaceri din Romania are mare nevoie de o noua punere in scena a afacerilor, de data aceasta mult mai eficienta, pentru ca bugetele de promovare s-au redus chiar si de 5 ori si singurele sanse sunt sa ne reinventam sau sa privim in urma la ce s-a pierdut pe parcurs, asadar trebuie sa recunoastem ca a trecut prea multa vreme de cand Peter Drucker, parintele marketingului modern spunea:
"Principalul scop al marketingului este ca vanzarea sa devina nenecesara" si prea putini specialisti in marketing au inteles despre ce era de fapt vorba.
Pentru ca vanzarea sa devina nenecesara, adica o consecinta a punerii in scena a afacerilor dupa modelul marketingului experiential, care ne ajuta sa transformam vanzarea in cumparare, singura sansa ramane sa facem corect acest set-up si, in acelasi timp sa transformam pe fiecare cumparator intr-un avocat al brand-ului nostru.
De aceea obisnuim de cativa ani sa lansam programe de internship pentru studentii la Regie-Film, care, odata ce au deprins si aplicat corect notiunile de baza, cu siguranta si mediul de afaceri se va imbunatati.
Va asteptam, asadar, pe toti cei interesati sa ne trimiteti CV-ul la adresa de contact impreuna cu o scrisoare de intentie motivanta, in vederea selectiei.
Va multumim.
Comentarii